Facebook ziņas

Aktualitātes
16/12/2020

Velokurjers aktīvi strādās brīvdienās!!!
Ņemot vērā cilvēku vēlmi nosūtīt sīkpakas, dāvanas, vēstules un preces, "Velokurjers" kurjeri strādās arī sestdien un svētdien. Lai izdevušies svētki! Zvaniet: 20000041

15/12/2020

Elektriskā velosipēda priekšrocības

1. Ātrāka nokļūšana
Pateicoties tehnoloģijai, ko nodrošina e-velosipēdi, ar tiem var ātrāk nokļūt vietās nekā ar tradicionālajiem velosipēdiem. Turklāt elektriskais velosipēds ļauj braukt daudz ilgāk, salīdzinot ar parasto velosipēdu. Te nav stāsts, cik tehnoloģiski lielu attālumu var veikt ar parasto un elektrisko velosipēdu, jo elektriskajam velosipēdam tomēr ir nepieciešama uzlāde, bet gan ārtais, loģiskais braukšanas ilgums un attālums attiecībā pret slodzi. Pētījumi rāda, ka ērtais, loģiskais attālums pilsētvidē ar parasto velosipēdu ir ap 9km vienam braucienam, elektriskajam velosipēdam(pedelec, jeb pedal-electric)* ap 15 km vienam braucienam, bet speed pedelec (elektriskais velosipēds, kurš ir minams ar pedāļiem, bet tā dzinēja jauda un ātrums ir lielāks nekā pedelelec (pedal-electric). Izaicinošais un stāvais reljefs, irdenas smiltis vairs nebūs problēma!

2. Uzlabo jūsu fizisko sagatavotību un veselību
Vai zinājāt, ka, braucot ar e-velosipēdu, fitnesa uzlabošana ir tikpat laba kā braukšana ar parastu velosipēdu? Elektriskā velosipēda izmantošana ikdienas brauciena laikā ir lielisks veids, kā ieviest fiziskās aktivitātes ikdienas rutīnā. Tas ļauj vingrināt muskuļus, plaušas un sirdi, baudot svaigu gaisu(pilsētvidē švakāk). Attālums un laiks daudzos gadījumos ir tas, kas nosaka pārvietošanās veida izvēli. Mazas distances ar kājām, lielākas ar parastu velosipēdu, daudz lielākas ar elektrisko velosipēdu, vēl tālāk, iespējams ar mopēdu, motociklu, taču lielus attālumus ar automašīnu vai ar vilcienu, autobusu, vai pat ar lidmašīnu. Attiecīgi, elektriskais velosipēds ir tas, kuru var izvēlēties, lai veiktu lielākus attālumus nekā ar parastu velosipēdu, jo daudzos gadījumos, cilvēks saprotot, ka ar parastu velosipēdu ir pārāk liels attālums, jeb pārāk grūta braukšana, jo jābrauc kalnup, tad ir ... See more

14/12/2020

Daļa no Velokurjeru kravas velosipēdu flotes. Arvien vairāk saprotam, ka kravas velosipēdu konkurētspēja pilsētas centrā salīdzinot ar automašīnām ir krietni pārāka gan ātruma, gan izmaksu ziņā. Zaļa mobilitāte ir tas virziens, kurā arvien vairāk attīstamies. @velokurjers @cyclelogistics @cycle_logistics @larryvsharry #bullittbike #velokurjers

10/12/2020

Pēdējās jūdzes piegādes

Šis ir vēl viens princips, kas loģistikā arvien vairāk ienāk Klimata pārmaiņu politikas rezultātā. Taču tas nav tikai politisks uzstādījums, bet gan veicina piegādi, neradot problēmas citiem. Mērķis ir tāds, ka lielos attālumos daudz kravas ved ar lielu transportu, bet mazās distancēs ar mazu. Respektīvi, daudz konteineru sakrauj uz liela kuģa, kurš ved pāri okeānam vai jūrai līdz ostas konteineru terminālim, ar no kuģa nokrautajiem konteineriem nokomplektē vilciena sastāvu, kas virzās pa sauszemi lielākus attālumus līdz preču stacijai, tad no vilciena pārkrauj uz kravas automašīnām. Ar kravas automašīnām brauc līdz noliktavām, kuras atrodas piepilsētā, kaut kur pie lielceļiem. Tad pārkrauj mazākos transportos – maza izmēra kravas mašīnās, kravas autobusiņos, kuri dodas līdz pilsētas centra robežai. Taču pilsētas centrā pamatā piegāde notiek ar kravas velosipēdiem. Eiropas komisija ir veikusi vairākus pētījumus, kuri pierādījuši, ka 50% no kravām, kuras transportē pilsētu centros, ir iespējams pārvadāt ar velosipēdiem. Tādēļ komisija pat ir atbalstījusi arī “Cyclelogistics” izveidi, kas ir starptautiska kravas velosipēdu loģistikas asociācija, izveidota ar mērķi veicināt un vairot piegādes pēdējā jūdzē ar velosipēdu. Šis viss stāsts pamatā ir balstīts uz loģisku sistēmu, kur ar kravas automašīnām nebrauc pilsētu centros, vecpilsētās, nerada vēl lielākus sastrēgumus, kas rada dīkstāvi citiem uzņēmējiem, nerada arī vēl lielāku gaisa piesārņojumu, kas veicina pāragru mirstību, nerada degradētu, trokšņainu, agresīvu pilsētvidi, kas atbaida cilvēkus pārvietoties fiziski aktīvā veidā, kas liedz efektīvi izmantot publisko telpu kultūrai, videi, veselībai, tūrismam un citām nozarēm, kas ienes nodokļos daudz vairāk no viena kvadrātmetra, nekā autoceļš pilsētas centrā. Domāju, ka daudzi esiet ... See more

07/12/2020

No rokas rokā jebkurā vietā - viens no piegādes veidiem

Pārsvarā pasta pakalpojumu sniedzēju piegādes sistēma ir tāda, ka bāzē (noliktavā, loģistikas centrā, šķirotavā, terminālā – kā nu kurš to dēvē) automašīnas vadītājs saņem sūtījumus, kuri salikti secīgi maršrutā, lai ātrāk, loģiskāk, lētāk ir piegādi veikt. Taču, ja ir kāda novirze no plāna – piemēram, klients neatrodas adresē, saņēmējs atrodas citā vietā viņam piedāvātajā laikā – tad pasta piegādātājs sūtījumu liek malā, turpina doties savā maršrutā, un gadījumā, ja līdz vakaram visus sūtījumus ir paspējis izvadāt, tad sazvana klientu un jautā, vai klients konkrētajā brīdī būs gatavs sūtījumu saņemt. Ja darba diena beigusies vai, ja saņēmējs nevar būt norādītajā laikā norādītajā adresē, tad sūtījums tiek vests atpakaļ uz bāzi, kur to iekļauj nākamās dienas piegādes maršrutā. Ja arī nākamajā dienā ir līdzīga situācija, tad tas viss pārceļas atkal par dienu. Variants vēl ir tāds, ka saņēmējs pats piesakās, ka darba laikā aizbrauks uz pasta pārvadātāja bāzi un pats paņems sūtījumu. Ļoti retos gadījumos pārvadātājs ir gatavs fleksibli rīkoties un aizbraukt pie klienta. SIA “Velokurjers” loģistika un attieksme ir cita – piegādās klientam sūtījumu kaut nakts vidū, ja tā būs vienīgā iespēja, un tajā vietā, kur klients būs gatavs saņemt. Par to var nākties piemaksāt, bet svarīgāks ir piegādes ātrums un attieksme. Turklāt sastrēgumu laikā dienas vidū ar automašīnu kāds lieks līkums ar iekļūšanu sastrēgumā var maksāt dārgi. Visi sūtījumi, kas dēļ kavēšanās tiek pārcelti uz nākamo dienu, rada tikai vairāk darba nākamajā dienā. Bet ar velosipēdu daži kvartāli sastrēguma laikā neko būtisku nemaina. Šīs – klients neatrodas konkrētā adresē, sūtījums jānodod noteiktā laikā un citas – ir dažas no situācijām, kad ... See more

03/12/2020

Kravas piegādes loģistikas ķēdes variants: Velo – avio

Ir klienti, kuri, lai nosūtītu sūtījumu uz ārzemēm, izsauc nevis kādu no starptautiskajiem pārvadātājiem, bet tieši velokurjeru. Taču to pārsvarā dara loģistikā ļoti zinoši cilvēki. Ir tā, ka lielie pasta uzņēmumi strādā tā, ka apkalpo klientus pēc noteikta maršruta un atkarībā no sūtījumu atrašanās vietas. Kurjers tiks izsaukts pēcpusdienā, bet pie klienta viņš ieradīsies tikai nākamajā dienā. Tajā dienā viņš piekraus ar daudz dažādu klientu sūtījumiem pilnu mašīnu, dienas beigās dosies uz loģistikas centru, kur to visu izkraus, sašķiros un vedīs tālāk uz lidmašīnu. Taču, ja lidmašīnai ir viens reiss dienā, kas tai dienā būs jau veikts, tad iznāks, ka pasūtītājs jau ir pazaudējis divas dienas. Taču, izsaucot velokurjeru, tas uzreiz pēc sūtījuma saņemšanas var doties (ja sūtījums steidzams) uz loģistikas centru un atdot sūtījumu starptautiskajiem pārvadātājiem, un ir pat iespējams, ka sūtījums jau tajā pašā dienā nonāks Eiropā.

30/11/2020

Sūtījumu loģistkas ķēdes viens no variantiem: Kravas velo – velo.

Loģistikai kravu pārvadāšanā ir ļoti liela nozīme. Mūsdienās tā paliek šķietami arvien vienkāršāka, jo cilvēki meklē vienkāršākos, ātrākos, lētākos veidus, kā piegādāt sūtījumu. Taču vienlaicīgi ir ļoti daudz dažādu ietekmju, kombināciju, tehnoloģiju un tehnoloģisko procesu, kas var gan uzlabot, gan tikpat ātri piegādes sistēmu sabojāt. Taču SIA “Velokurjers” darbā šī sarežģītība nav tik liela, jo vairums piegāžu ir nelielās distancēs, un neko vairāk kā paņemt un aizvest nav nepieciešams. Taču ir arī savi knifi. Piemēram, uzņēmums uz Ziemassvētkiem vēlas nosūtīt saviem klientiem 100 nelielu dāvaniņu. Iedomājieties, cik būtu nepieciešams laiks un kādi resursi, lai to piegādātu cilvēks ar automašīnu. Velokurjeru gadījumā ir tā, ka piebrauc kurjers ar automašīnu vai kravas velosipēdu, paņem visas dāvaniņas, aizved uz šķirošanas terminālu, bet tur tie tiek izdalīti velokurjeriem atbilstoši katra maršrutam, tādā veidā 10 velokurjeri spēj izvadāt 100 dāvanas pāris stundu laikā, pa ceļam arī piegādājot citus sūtījumus.

26/11/2020

Piegādes loģistikas ķēdes piemērs: Velo – auto

Diezgan bieži ir izplatīta piegāde, sevišķi Latvijas teritorijā, kur klients vēlas piegādi nākamajā dienā. Un tad, atkarībā no sūtījuma lieluma (ja tas ir neliels), to paņemt dodas velokurjers, kas to aizved līdz autotransportam, uz kuru arī citi velokurjeri ir saveduši savus nelielos sūtījumus, un visus kopā auto tālāk izvadā pa valsti.

23/11/2020

Kādēļ Velokurjera darbiniekiem var sekot kartē tiešsaistē?

Kurjeru atrašanās vietas kartē ir palīgs dispečeriem, lai redzētu, kur kurjeri atrodas. Klientiem ir iespēja sekot līdzi arī kurjera maršrutam, kas kā līnija iezīmējas kartē.

Kad sūtījums ir nodots saņēmējam, tad saņēmējs var savā telefonā (nevis kurjera telefonā) parakstīties. Tajā brīdī dispečera sistēmā, kurjera telefonā un, protams, arī sūtījuma nosūtītājam un saņēmējam tiek uzrādīts, ka sūtījums ir nodots, kam nodots, kas parakstījis, cikos katrs no šiem procesiem ir noticis, arī visas maršruta GPS koordinātas sūtījuma vēsturē ir saglabājušās. Tiesa, šī detalizētā iespēja ir tikai tiem klientiem, kuri ir noslēguši līgumu ar Velokurjers

23/11/2020
Attēli no SIA «Velokurjers» ieraksta

Kā notiek kurjera izsaukšana, piegāde.

Bez mūsdienu tehnoloģijām velokurjeru darbu nebūtu iespējams tik ērti nodrošināt. Nedaudz par procesu:
Klients zvana, raksta e-pastā vai ar Whatsapp starpniecību sazinās ar SIA “Velokurjers”. Šo informāciju saņem kāds no dispečeriem, kuri speciāli Latvijā radītā programmā aizpilda visu informāciju par sūtījumu (pastāvīgie klienti paši var aizpildīt visu nepieciešamo datubāzē) – saņemšanas un piegādes adreses, saņemšanas un piegādes laiks jeb piegādei nepieciešamais ātrums, kontaktpersonu telefona numuri, sūtījuma izmēri, svars, papildus piezīmes. Piemēram, durvju kodi, piekļūšanas un iekļūšanas padomi, vienkāršākas atrašanas iespējas un citas nianses par pašu sūtījumu. Programmatūra automātiski izrēķina cenu.

Dispečers šo sūtījumu datorprogrammā pievieno virtuālajai kurjera somai. Dispečers kurjeru izvēlas atkarībā no kurjera atrašanās vietas (to dispečers redz kurjeru sekošanas programmā), no sūtījuma lieluma, no nosūtīšanas galamērķa un laika. Sūtījums tiek iedots tam kurjeram, kurš visātrāk varēs paņemt un nodot sūtījumu.

Velokurjers savā telefonā speciāli izveidotā aplikācijā saņem informāciju par visiem sūtījumiem, kuri ir jāpaņem un kuri jau ir viņa somā. Mēdz būt, ka dispečers vai kurjers pa rāciju savā starpā sazinās, lai precizētu kādu informāciju. Piemēram, kurjers kaut ko nesaprot, nevar atrast, un, tā kā braukt ar velosipēdu un runāt pa telefonu nav ērti, tad labāk palūgt pa rāciju, lai dispečers noskaidro nepieciešamo informāciju.

« 4 of 35 »