Facebook ziņas

Aktualitātes
11/01/2021

Ar kravas velosipēdu Covid-19 laikā: https://www.instagram.com/tv/CJ5n2YXlYhO/?igshid=s6mztktoon2f šādus kravas velosipēdus vienīgie Baltijā tirgo @velokurjers #cargobike #bullittbike #LarryVSHarry #velokurjers #veloloģistika #pārvadājumi #kurjerpasts #kravasvelo

11/01/2021

Kad automašīnai akumulators beidzies..... @velokurjers #cargobike #kravasvelo #cyclelogistics

05/01/2021

Pārdodam elektrisko velosipēdu! Mūsu darbnīcā ir nonācis Vācijā ražots elektriskais velosipēds. Iepriekš atradies veikala skatlogā kā testa modelis, attiecīgi izskatās kā pilnīgi jauns. Cena 1500€ +PVN. (Velosipēda veikala cena ir 2600 €)
Elektriskais velosipēds ir domāts tiem, kas vēlas braukt lielākus attālumus ar mazāku piepūli. Sevišķi domāts tiem, kas uztraucas par svīšanu braucot uz darbu. Elektriskā piedziņa palīdz braukt kalnup, pa smilšanu un dubļainu apvidu. taču, ja ir vēlme atslēgt elektrisko piedziņu, tas ir tikpat vienkārši kā mobilajam telefonam pagriezt skaņu klusāk un var braukt kā ar parastu velosipēdu. Komplektā ir arī lādētājs. Velosipēda bateriju var viegli izņemt un lādēt pie jebkuras rozetes. Ar vienu uzlādi, maksimālais nobraukšanas attālums līdz 100km eco režīmā.

Par papildus samaksu var ievietot GPS iekārtu, kas ļauj īpašniekam noteikt velosipēda atrašanās vietu.

Vairāk par velosipēda tehnisko specifikāciju šeit: https://www.henco-bikes.de/Artikel-Kreidler-Vitality-Eco--E-6-Plus-2113562446.html

21/12/2020
SIA «Velokurjers»

Dāvanu laiks Velokurjerā gaišu noskaņojumu rada ne tikai dāvanu saņēmējiem, bet arī kurjeriem. Ar mašīnām atvestie sūtījumi tiek pārkrauti uz kravas velosipēdiem, lai tos ātrāk varētu piegādāt pilsētas centrā mītošajiem dāvanu saņēmējiem. #Ziemaasvētki #Saulgrieži #velokurjers #kravasvelo #zaļākapiegāde #saudzēvidi

21/12/2020

Dāvanu laiks Velokurjerā gaišu noskaņojumu rada ne tikai dāvanu saņēmējiem, bet arī kurjeriem. Ar mašīnām atvestie sūtījumi tiek pārkrauti uz kravas velosipēdiem, lai tos ātrāk varētu piegādāt pilsētas centrā mītošajiem dāvanu saņēmējiem. #Ziemaasvētki #Saulgrieži #velokurjers #kravasvelo #zaļākapiegāde #saudzēvidi

18/12/2020
Ātra un droša piegāde ar velo, auto, moto Rīgā, Latvijā, Baltijā un Eiropā!

Ja nevari laicīgi nosūtīt sūtījumu vai izņemt preci, zvani Velokurjeram, jo strādājam arī brīvdienās un braucot ar kravas velosipēdiem sastrēgumu nav. www.velokurjers.lv

https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/sogad-suta-divreiz-vairak-pacinu--pakomati-parslogoti-sutijumi-kavesies.a386012/

Ātra un droša piegāde ar velo, auto, moto Rīgā, Latvijā, Baltijā un Eiropā! SIA Velokurjers kurjeru pakalpojumi un kravu pārvadājumi.

16/12/2020

Velokurjers aktīvi strādās brīvdienās!!!
Ņemot vērā cilvēku vēlmi nosūtīt sīkpakas, dāvanas, vēstules un preces, "Velokurjers" kurjeri strādās arī sestdien un svētdien. Lai izdevušies svētki! Zvaniet: 20000041

15/12/2020

Elektriskā velosipēda priekšrocības

1. Ātrāka nokļūšana
Pateicoties tehnoloģijai, ko nodrošina e-velosipēdi, ar tiem var ātrāk nokļūt vietās nekā ar tradicionālajiem velosipēdiem. Turklāt elektriskais velosipēds ļauj braukt daudz ilgāk, salīdzinot ar parasto velosipēdu. Te nav stāsts, cik tehnoloģiski lielu attālumu var veikt ar parasto un elektrisko velosipēdu, jo elektriskajam velosipēdam tomēr ir nepieciešama uzlāde, bet gan ārtais, loģiskais braukšanas ilgums un attālums attiecībā pret slodzi. Pētījumi rāda, ka ērtais, loģiskais attālums pilsētvidē ar parasto velosipēdu ir ap 9km vienam braucienam, elektriskajam velosipēdam(pedelec, jeb pedal-electric)* ap 15 km vienam braucienam, bet speed pedelec (elektriskais velosipēds, kurš ir minams ar pedāļiem, bet tā dzinēja jauda un ātrums ir lielāks nekā pedelelec (pedal-electric). Izaicinošais un stāvais reljefs, irdenas smiltis vairs nebūs problēma!

2. Uzlabo jūsu fizisko sagatavotību un veselību
Vai zinājāt, ka, braucot ar e-velosipēdu, fitnesa uzlabošana ir tikpat laba kā braukšana ar parastu velosipēdu? Elektriskā velosipēda izmantošana ikdienas brauciena laikā ir lielisks veids, kā ieviest fiziskās aktivitātes ikdienas rutīnā. Tas ļauj vingrināt muskuļus, plaušas un sirdi, baudot svaigu gaisu(pilsētvidē švakāk). Attālums un laiks daudzos gadījumos ir tas, kas nosaka pārvietošanās veida izvēli. Mazas distances ar kājām, lielākas ar parastu velosipēdu, daudz lielākas ar elektrisko velosipēdu, vēl tālāk, iespējams ar mopēdu, motociklu, taču lielus attālumus ar automašīnu vai ar vilcienu, autobusu, vai pat ar lidmašīnu. Attiecīgi, elektriskais velosipēds ir tas, kuru var izvēlēties, lai veiktu lielākus attālumus nekā ar parastu velosipēdu, jo daudzos gadījumos, cilvēks saprotot, ka ar parastu velosipēdu ir pārāk liels attālums, jeb pārāk grūta braukšana, jo jābrauc kalnup, tad ir ... See more

14/12/2020

Daļa no Velokurjeru kravas velosipēdu flotes. Arvien vairāk saprotam, ka kravas velosipēdu konkurētspēja pilsētas centrā salīdzinot ar automašīnām ir krietni pārāka gan ātruma, gan izmaksu ziņā. Zaļa mobilitāte ir tas virziens, kurā arvien vairāk attīstamies. @velokurjers @cyclelogistics @cycle_logistics @larryvsharry #bullittbike #velokurjers

10/12/2020

Pēdējās jūdzes piegādes

Šis ir vēl viens princips, kas loģistikā arvien vairāk ienāk Klimata pārmaiņu politikas rezultātā. Taču tas nav tikai politisks uzstādījums, bet gan veicina piegādi, neradot problēmas citiem. Mērķis ir tāds, ka lielos attālumos daudz kravas ved ar lielu transportu, bet mazās distancēs ar mazu. Respektīvi, daudz konteineru sakrauj uz liela kuģa, kurš ved pāri okeānam vai jūrai līdz ostas konteineru terminālim, ar no kuģa nokrautajiem konteineriem nokomplektē vilciena sastāvu, kas virzās pa sauszemi lielākus attālumus līdz preču stacijai, tad no vilciena pārkrauj uz kravas automašīnām. Ar kravas automašīnām brauc līdz noliktavām, kuras atrodas piepilsētā, kaut kur pie lielceļiem. Tad pārkrauj mazākos transportos – maza izmēra kravas mašīnās, kravas autobusiņos, kuri dodas līdz pilsētas centra robežai. Taču pilsētas centrā pamatā piegāde notiek ar kravas velosipēdiem. Eiropas komisija ir veikusi vairākus pētījumus, kuri pierādījuši, ka 50% no kravām, kuras transportē pilsētu centros, ir iespējams pārvadāt ar velosipēdiem. Tādēļ komisija pat ir atbalstījusi arī “Cyclelogistics” izveidi, kas ir starptautiska kravas velosipēdu loģistikas asociācija, izveidota ar mērķi veicināt un vairot piegādes pēdējā jūdzē ar velosipēdu. Šis viss stāsts pamatā ir balstīts uz loģisku sistēmu, kur ar kravas automašīnām nebrauc pilsētu centros, vecpilsētās, nerada vēl lielākus sastrēgumus, kas rada dīkstāvi citiem uzņēmējiem, nerada arī vēl lielāku gaisa piesārņojumu, kas veicina pāragru mirstību, nerada degradētu, trokšņainu, agresīvu pilsētvidi, kas atbaida cilvēkus pārvietoties fiziski aktīvā veidā, kas liedz efektīvi izmantot publisko telpu kultūrai, videi, veselībai, tūrismam un citām nozarēm, kas ienes nodokļos daudz vairāk no viena kvadrātmetra, nekā autoceļš pilsētas centrā. Domāju, ka daudzi esiet ... See more

« 3 of 35 »